Godnatt meine kleine mandolin.

2013-01-03 @ 21:02:09
Jag funderar på allvar att söka hjälp för att jag får svårt att andas. Det brukar bli bättre efter att jag tagit lugnande så det kan jag koppla ihop, men jag har fortfarande svårt att andas. Astma?
 
På med pyjamasen, av med sminket och ut med vovven. Frank tar jag en paus ifrån, för jag tycks inte komma längre med honom just nu. Mary gav mig beröm för det jag hitills ritat och det gjorde mig glad i hjärtat eftersom hon är jätteduktig på att teckna!
 
Ny dag imorgon. Jag orkar, för man orkar alltid mer än vad man tror.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: E

vill ej låta elak men det kan ha mkt med vikten att göra.
hoppas du ej tar illa upp, du är väldigt snygg.
men svår "övervikt" påverkar andning/hjärta.

2013-01-03 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: