Munchkin-häng.

2013-12-29 @ 12:08:05
 
 
 
Igår fyllde Åke år och vi firade med fika och god mat. På kvällen hade vi kusinträff och spelade Munchkin Fu. Jag kan inte säga att jag förstod det fullständigt, men JAG VANN i alla fall! Vi spelade i flera timmar, drack läsk och åt chips, pratade. Det var riktigt trevligt. Det är inte ofta vi träffas sådär, vi kusiner. Vi blev "bara" sex stycken, vi har ungefär en miljon kusiner på pappas sida, men det var mycket gemytligt och fint. Mycket skratt och skatter.
 
Jag kom i säng sent och kunde inte sova, sedan vaknade jag innan jag fått alla mina timmar men jag känner mig inte så väldigt trött. Blir nog en power-nap sen, eller i alla fall någon form av vila. Idag fyller pappa år, men han öppnade sina presenter igår.
 
Och angående presenter så har jag packat ner allt jag fått under julen och håller på att göra mig i ordning för att åka hem. Brorsan ska skjutsa in mig idag med alla saker. Jag skulle knappast kunna ta allt på tåget eller bussen, inte en chans. Det är för mycket.
 
Längtar efter Mary. Jag ska hälsa på henne idag hade jag tänkt, om det inte är kaos hemma. Risken finns att katterna har levt rövare medan jag varit borta och de haft kattvakt. Jag tycker att jag städade rätt bra innan vi åkte men de kan ju ha rivit ned vad som helst. Jaja, jag får helt enkelt se.
 
Mina ögon lever på gårdagens smink men mitt hår glänser i rött, för mamma färgade mitt hår igår. Det känns fräscht och fint. Jag ska vara rödhårig, punkt.
 
Punkt.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: