Lättnad.

2013-08-13 @ 18:17:55
Lättnad. Fysisk lättnad. Lite piggare, lite mer närvarande. Jag har halverat dosen på Leponex och dimman skingrade sig. Jag ska övergå till Seroquel igen, det är inte bra men det är bättre än zombielandet jag varit i.
 
Jag la in mig i lördags, nu är jag hemma. Jag mår lite bättre och ville inte vara kvar där.
 
Människor har varit så snälla mot mig. Em kom med mat, glass och fick in mig i duschen. Mamma kom och hälsade på, så väntade hon tills jag var utskriven och skjutsade hem mig med ett stopp på ÅC.
 
Nu är jag hemma i Marys famn. Där jag borde vara.
 
Det finns inget att säga om avdelningen. Det var likadant, som varje gång. Ungefär samma ansikten
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: matilda

Jag fick tillbaka all energi när jag slutade med leponex.

2013-08-22 @ 09:05:12
URL: http://svartvitangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: