MTV.

2013-04-03 @ 10:51:00
Nu har boendestödet varit här. Vi umgicks mest, jag hade hunnit diska och sådant innan hon kom så vi satt och såg på MTV och analyserade videor tills dess att de vanliga skitprogrammen började. Engaged and Underage visades och ja, vad ska jag säga? Det är skitdåligt men ändå sitter man där och glor.
 
Vi klippt Mischas klor. En katt klar, två kvar. Då tror jag att jag behöver hjälp av min älskade sambo eftersom hon är en sköldissjäl och jag är en gul/röd-kattssjäl. Tjejerna bjuder på lite mer motstånd och jag tyckte att det var tillräckligt jobbigt med Mischa. Puffen är också klippt, det gjorde Emmelie i helgen.
 
Det står ganska stilla i huvudet. Jag försöker frammana tankar och meningar men jag är för trött. Kanske ska jag läsa och låta någon annans tankar och meningar ta plats inuti huvudet. Äta mammas våfflor till lunch. Hoppas att någon vän vill komma över på kaffe eller någonting.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: