Löjligt.

2013-04-03 @ 06:01:26
Snart lägger jag av på egen hand. Jag vet, det är aldrg rätt att sluta med en medicin utan att göra det i samråd med en läkare men jag ska inte träffa min läkare på ett tag och jag har varit uppe sedan 04.45. Mitt sömnmönster blev annorlunda efter att jag börjat med Risperdal och jag vill verkligen plocka bort den så att jag får sova en hel natt någon gång. Jag har inget emot att vakna tidigt, men nu börjar det bli riktigt löjligt!
 
Slår på TV:n, på MTV är det "Night Videos". Löjligt som sagt.
 
Jag får väl göra det bästa av det. Det är fint att se soluppgången i alla fall.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Annelie

Har du möjlighet att åtminstone ringa honom? Så du inte riskerar att falla tillbaka igen, tänker jag. Att inte sova, eller sova för lite, eller sova-vakna-sova-vakna är fördjävligt, I know. Kram

2013-04-03 @ 07:23:30
Postat av: Saari

Jag är ganska så säker på att han inte vill ta beslutet över telefon tyvärr :/ Hur som helst så har jag inte hans nummer. Har iofs mailadressen, jag skulle kunna pröva att maila honom.

2013-04-03 @ 07:44:48
URL: http://iamsaari.se
Postat av: matilda

Då kan vi hålla varandra sällskap vid den tiden! Ta hand om dig

2013-04-04 @ 10:03:34
URL: http://svartvitangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: