Blixtvisit.

2012-09-06 @ 17:27:18
En blixtvisit i Nordmaling och nu sitter jag hemma igen. Mamma fyller år idag och vi har fått god mat och smörgåstårta. Jag hoppas att du får en fortsatt bra födelsedag, mamma! Jag lovar att hjälpa till med akvariet nästa gång jag kommer hem, om det behövs.
 
Jag kom hem och slängde mig i duschen. Det är så goda energier här hemma, det är fint, och jag kände att jag inte kunde börja min mysritual utan att först vara duschad. Håret fick sig en rejälv kur och jag smörjde in armar och ben med choklad-lotion.
 
Sedan kunde jag gå vidare, tända ljusen och rökelserna, hälsa väderstrecken och sjunka ner framför TV:n med en cola och en nudelmix. Ikväll ska jag bara fokusera på det roliga och bra, Ikväll ska jag läsa och läsa och läsa och se TV. Och hörrni, var inte rätt för att skriva till mig på facebook eller msn...
 
Eller ring. Jag är ledig ikväll, någon som vill leka?
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: