Vlog: Skadefri sedan två år tillbaka.

2012-10-26 @ 17:31:50
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jenny/En kopp kaffe

Grattis så mycket, så starkt jobbat!
Skrev nyss på din DW/BDB. Jag är skadefri sedan augusti 2010, så det är ungefär lika länge. Det är svårt till och från, men man får -som du säger- överväga vad man fått ut av det.
Jag skulle aldrig ha ett underbart jobb med djur om jag hade fortsatt, jag skulle heller inte ha avslutat relationer som var destruktiva.
Väldigt starkt jobbat, och det är det som fungerar bäst: att skjuta upp beslutet.
I mitt fall var det en händelse som fick mig att tänka om, som skrämde mig. Och sedan dess har jag jobbat med "skjuta upp-metoden".
Ja, nu ska jag inte babbla på. Grattis i efterskott igen!

2012-10-28 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: