Tycka-synd-om-mig-själv-dag.

2012-10-07 @ 18:51:15
 
 
Mycket trött idag. Jag är nöjd med gårdagen, att få vara nära Mary igen, jag hoppas med hela mitt hjärta att hon snart blir friskare.
 
Jag lever i ett kaos. Nu ska jag städa här i vardagsrummet så att jag i alla fall har en plats som inte är stökig och smutsig. Imorgon har jag boendestöd och då ska jag städa för kung och fosterland. Jag trivs verkligen inte med skräp omkring mig, ändå producerar jag mer skräp än jag orkar städa upp.
 
Snart är det dags för min ljuständningsritual. Den får mig alltid att må bättre.
 
Under veckan som kommer ska jag hålla mig till mitt schema och alla rutiner. Jag vet att jag mår bäst då.
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

kram!

2012-10-07 @ 19:43:48
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Sandra "Piik"- Kiss me with your bloody lips, and drive me insane!

samma här, jag mår bäst av när det är städat. men fan vad lätt det är att skräpa ner...

2012-10-08 @ 12:19:46
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: