Repa i skivan- tävling!

2012-10-06 @ 12:39:00
 
 
Nu har jag spelat sönder skivan An acoustic night at the theatre med Within Temptation.Det är en akustisk inspelning med dessa låtar:
 
  • 1

    Towards The End

  • 2

    Stand My Ground

  • 3

    Caged

  • 4

    All I Need

  • 5

    Frozen

  • 6

    Somewhere

  • 7

    The Cross

  • 8

    Pale

  • 9

    What Have You Done

  • 10

    Memories

  • 11

    Forgiven

  • 12

    Utopia

     

     

Nu är det så att jag har fått en repa i skivan, låten Frozen är lite hackig och jag står inte ut med det. Men det kanske du gör? I övrigt är skivan intakt och fantastisk. Då gör vi en tutlottning av det här. Den som vill vara med i utlottningen ska kommentera här samt länka mig i ett inlägg på sin blogg med rubrik "Saaris repiga skiva". Nästa lördag kommer jag att lotta ut den och skicka den så fort jag orkar till vinnaren. Du kan anmäla dig från nu till klockan 18 nästa lördag då jag drar vinnaren.
 
Lycka till!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

Jag är med! :)

http://mittprivatakrig.wordpress.com/2012/10/08/saaris-repiga-skiva/

2012-10-09 @ 08:14:22
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: