Dygnsrytm.

2012-10-29 @ 12:09:22
Vaknade hyfsat pigg vid 08. Jag försöker verkligen ändra på min dygnsrytm, jag inser att sömn faktiskt har varit en flykt för mig. Det är bara så synd att jag äter mediciner som gör mig morgontrött, de minskar oddsen att jag ska stiga upp och orka vara uppe.
 
Dagarna blir längre, såklart. Men jag måste verkligen, VERKLIGEN, få ordning på dygnet nu när det blir mörkt så tidigt. Mörkret brukar alltid störa mig, ge mig vinterdepressioner. Jag orkar helt enkelt inte bli sjuk igen.
 
Boendestödet kommer idag, och eftersom vi städade igår så har jag tid att gå igenom diverse saker i lägenheten, sortera och stapla men framför allt slänga. Det finns så mycket skit här. Tekniskt skrot och sådant, och massvis med papper. Mina tjocka journaler har redan åkt... Jag ser framåt istället. Accepterar det förflutna.
 
Mary går runt i mina kläder. Det ser så gulligt ut, som om hon drunknar i min tröja. Jag däremot börjar växa i mina gamla kläder. Det är inte roligt alls... Jag försöker inte gå ner i vikt för tillfället, men jag försöker att inte gå upp åtminstone. Det finns viktigare saker att ta itu med just nu.
 
Jag ska svara på frågestunden idag, så håll ut!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du prövat valdoxan mot dygnsrytmen? Gjorde under för mig och jg fick helt plötsligt en normal rytm och sov på nätterna och var vaken på dagarna. Somnade inte av dem som man tydligen ska kunna göra men det vände på trots dygnet rätt igen.

2012-10-29 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: