Uppdatering.

2012-11-02 @ 16:55:45
Kort uppdatering. Jag och Mary är i Nordmaling och åker hem ikväll. Vi har varit och tänt ljus på kyrkogården nu och vi blev båda blöta och frusna. Men ljusen levde och dansade i vinden och jag tänker på alla som gått bort, ägnar dem mina tankar och känslor.
 
Imorgon blir helt annorlunda, mycket mindre allvarlig. Det blir en lång förfest då vi ska klä ut oss innan vi åker ner till stan och går på Greyscale. Jag ska vara "död" tror jag, vad som än passar till min underbara UB-korsett. Jag har längtat efter ett tillfälle att ha den så jag kommer inte spöka ut mig lika hårt som andra. Jag tror att det kommer bli riktigt roligt.
 
En sak i taget. Andas.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

Låter mysigt :) Hoppas ni får det kul på festen

2012-11-04 @ 13:53:45
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: