En kväll under filten.

2012-11-30 @ 20:55:55
Kvällen spenderas under filt, på spikmatta och med Disneyfilmer. Jag hoppas att jag slutar känna mig så hängig, för imorgon händer det saker. Tidningen kommer, mormor kommer sätta kaffet i vrångstrupen, vi ska eventuellt följa med Lynn på stan och hjälp, tänk om vi blir igenkända! I och för sig så stör det mig inte så mycket, det är dock ett intressant fenomen. Igenkänd för inget. Lika mycket som att jag blir läst av ganska många unika besökare på bloggen bara för att jag är jag.
 
Skulle vara kul att gå och köpa VK på Å-centrum, bläddra i Weekend-delen och le till den som jobbar.
 
Jag var tvungen att skratta åt mig själv ikväll. Här sitter jag med synthdreads, tio kilosmink och har Covenant, VNV Nation och Nine Inch Nails i på iPod samtidigt som jag grinar mig igenom hela Lejonkungen på en fredagskväll. Så hardcore är jag. Jag föredrar att kalla mig mångfacetterad... Vad var det Shrek sa? Att han är som en lök, med många lager. Jag har många lager.
 
Nu ska jag trycka i mig multivitamin och ringa till mina föräldrar.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Nine Inch Nails och VNV nation äger!

2012-12-01 @ 06:13:19
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Vinter

Igenkänd på stan är ni säkert redan. Ume är inte större än så...

Fast det är ju skillnad på igenkänd anonym och igenkänd som någon som varit i tidningen =)

2012-12-01 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: