Banners.

2012-11-25 @ 19:25:48

Jag har gjort några enkla banners till Marys författarsida. Sedan kommer man kunna klicka på bilderna och köpa den var man nu känner för...
 
Jag längtar verkligen efter boksläppet. Det är så roligt att pyssla med det här!
 
Imorgon kommer fotografen för VK och fotar oss utomhus. Vad ska man ha på sig... Sedan ska vi få artikeln skickad till oss för att godkänna den. Jag hoppas ärligt talat att jag kan göra mina föräldrar stolta. Eller åtminstone att de inte skäms. Framför allt hoppas jag att det kan hjälpa Mary på vägen när det kommer till boksäljande.
 
Vi kommer återkomma om när boken släpps, samt var vi kommer ha något sorts releaseparty där man kan få boken signerad och liknande!
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Åh, så roligt =)

KRAM

2012-11-25 @ 19:51:19
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: