Godkväll.

2012-03-27 @ 22:40:55
Ikväll har jag umgåtts med Olivia. Det var riktigt trevligt, vi åt pannkakor med maple syrap, drack te och jag fick ta upp pendeln igen. Jag har just renat mina pendlar och fyllt dem med min essens. Läsa mer i Min pendeldagbok, En magisk kväll.

Har nyss varit ute med Puffen. Jag börjar bli grymt less på vädret, hans tassar är alldeles svarta när vi kommer in och jag får duscha av dem efter varje promenad. Han står ut med det, men han gillar det inte. Ungefär som jag.

Ska strax lägga mig och skriva dagbok och läsa lite. Igår hade jag Wilma i ansiktet när jag släckte lampan och var tvungen att trycka bort henne. Hon är verkligen supergosig när kvällen faller.

Imorgon ska jag träffa min terapeut på TIPS och fika med Mary och Frida. Lär bli fint.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Glimmer

Konstig fråga kanske, men är du wiccan? :)

2012-03-27 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: