Gnällspik.

2012-03-02 @ 17:30:43
Okej, nu har jag gnällt för min läkare. Jag var så frustrerad över min sömnsituation, och efter att ha gått igenom olika förslag på vad som kan hjälpa så fick jag Heminevrin. Jag fick några tabletter från avdelningen eftersom han ville utvärdera hur det gått på måndag. Det är ingen medicin man ska äta länge och om den inte fungerar på mig så måste vi hitta en annan lösning.

Personalen på tvåan hälsade så glatt på mig och stannade för att prata. Ännu en gång måste jag säga att det är skönt att dessa personer ser mig som mer än en patient, utan även som en medmänniska.

Det är isgata utomhus. Jag har varit nära döden ungefär tusen gånger idag.

Ikväll ska jag och Mary se film och mysa, se skräck och sova gott. Åh, sömn...


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Patrice

Åh, är det något jag verkligen älskar så är det skräckfilmer :}

Har många bra rullar hemma :}

2012-03-02 @ 21:58:38
URL: http://patricesalminen.blogg.se/
Postat av: cheap essays

I like the way you describe something from your lifestyle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: