Torsdagsmiddag.

2012-01-19 @ 20:32:18
Idag har jag varit på torsdagsmiddag på kvinnoboendet jag bodde i innan jag flyttade till eget. Jag bodde där i över 2 år, närmare 2,5 år faktiskt, men de flesta som bor där just nu är främlingar för mig. Personalen och de gamla boendena är dock min familj, de har alltid ställt upp. Det var så kul att Louise jobbade ikväll, hon var en av mina kontaktpersoner och så härligt bohemisk/hippieaktig.

Jag har pulsat fram i snön, det är vitt överallt och snöröjningen ligger efter.

Väl hemma är det en cirkus. Puffen har fått sig en dusch för att han luktade illa och blev lätt tokig av det, och Mischa hängde med i hysterin när han sprang fram och tillbaka i lägenheten som den dåre han är. Puffen tror tydligen att han kan skälla sig torr också, men det fungerar dåligt. Tyst med dig, uffepuff.

Nu peppar jag inför träffen med ÖL Thomas imorgon. Jag är riktigt spänd - finns så mycket som jag behöver prata om.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: