Tänk om...

2012-01-03 @ 17:08:02



I förrgår påpekade Olivia hur fina mina armar blivit. Jag brukar sällan tänka på ärren, men jag smörjer in armarna med lotion efter varje dusch för att jag hoppas att det ska hjälpa, få dem att läka fortare.

Ja, mina armar och ben har blivit mycket finare, ärren läker och bleknar, men jag önskar ändå att jag inte hade dem alls. Jag önskar att jag slutat tidigare. Bilden ovan är tagen 2007 skulle jag tro, och om jag slutat då...

Om... Man ska inte tänka "om". Jag kan inte förändra det förflutna ändå. Allt jag kan göra är att smörja in mina ärrade lemmar och hoppas på att de fortsätter mattas av. Allt jag kan göra är att inte skaffa mig nya sår. Jag kan inte gå tillbaka i tiden och visa mig själv hur illa det skulle se ut 2011. Jag måste finna acceptans.



xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: