Peppad och en smula ängslig.

2012-01-12 @ 12:28:52


Sist jag var på bio måste varit 2006. Jag bodde på ett behandlingscenter (mitt första) och en praktikant tog med mig på bio för att se John Tucker must die. Jag har aldrig gillat folksamlingar, jag är ständigt rädd att jag ska kräkas eller att jag ska få panikångest, att gå på bio var i rent terapeutiskt syfte.

Det gick bra och filmen var rätt underhållande, men jag har som sagt inte varit på bio sedan dess.

Jag och Mary har fått två biljetter till förhandsvisningen av My week with Marilyn och jag är så peppad! Samtidigt bär jag ju på alla rädslor.

- Du klarade att gå på Within Temptation-konserten och på Betnér, påminner Mary mig om. Jag KAN om jag verkligen vill.

Vi har biljetter på första raden, som Jenny påpekade så behöver jag alltså inte se allt folk omkring mig. Jag vill inte låta rädslorna ta över, vi ska ju ha roligt. Efter den här visningen kommer jag att ha ännu en prestation under bältet.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

u can do it! du är ju superwoman :)

2012-01-12 @ 13:37:16
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Linda

Heja heja! Du är bäst!

Den där filmen hade jag inte ens hört talas om tack för tipset!

2012-01-13 @ 20:59:44
URL: http://www.lindamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: