Drömmar.

2012-01-25 @ 12:06:04
Oj vad jag har sovit. Fantastiskt skönt.

Drömde dock så knasiga drömmar. Det var krig, muslimerna började döda alla i sin väg och jag respawnade (Alternatively referred to as pop and spawn, respawn is a gaming term first used in the game Doom by iD Software and is used to describe the action of a computer or human player coming back to life after being killed) varje gång jag blev pepprad med kulor i huvudet. Jag prövade att fly, att spela död, men  det var ingen hejd på kulorna. Så jag dog om och om igen vilket var fruktansvärt frustrerande.

Sedan drömde jag att någon granne kom förbi och sa att vi skulle bli vräkta för att vår vattenkokare förde för mycket liv. Jag sa att vi självklart skulle sluta koka vatten i den och tackade för att vi fick en heads up innan vi blev vräkta.

Konstigheter.

Idag är det TIPS som gäller. Jag måste orka, suck.



xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: