Dissociativ är förlegat.

2012-01-11 @ 20:52:05
Jag lyssnar på Malin Frimodig och Olovs cover och funderar på dagens samtal med Malin. Nej, dissociativ passar inte längre. Jag är mer samlad, mer tydlig, mer mig själv. http://dissociativ.blogg kommer finnas kvar, men så fort jag hittat något så blir det ett nytt domän. Man ska fortfarande kunna hitta hit vida .blogg-adressen, men framtida läsare kommer ramla in via ett annat domännamn.

Jag är glad att människor uppfattar min blogg som någonting annat än en sjukdomsblogg. Jag är glad att människor överhuvudtaget ser mer på mitt ansikte än mina ärrade armar, att de läser MINA ord med MITT språk, mina dagar och mina upp- och nedgångar.

Dags att bryta sig fri.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Lina

Låter underbart! Att bryta sig fri. Jag har läst din blogg länge och jag beundrar dig att du har kommit så långt i ditt mående. Att du söker hjälp när du känner att du behöver och klarat dig utan självskador så länge.

Fortsätt med det du hittills har gjort.

Ta hand om dig!

2012-01-11 @ 22:38:56
URL: http://linasarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: