Directions Vermillion red.

2012-01-22 @ 15:07:08




Sitter med klegg i håret, det ska bli superrött. Igen.

Jag skulle kunna strypa katterna nu. I alla fall två av dem, Tala och framför allt Mischa. De är alltid så snälla när folk hälsar på, men jäklar vad de kan ställa till med saker. Min stereo har åkt i golvet för miljonte gången, tur att den är tålig och klarade sig. Just nu är de jävligt billiga. När Mischa kommer och vill gosa så trycker jag bort honom, vill inte se på honom när han river ut allt i sin väg. Sur kattägare just nu.

Men ikväll kommer det vara glömt när han kommer och kryper upp på mig i soffan och drar igång sin motor, trampar på mig och ber mig klia honom.

Jag drömde att jag och Mary bråkade, det var lite svårt att skilja på dröm och verklighet så idag har jag varit lite rädd för henne, haha. Vi bråkade om att jag ständigt avbröt henne när hon pratade. Förut gjorde jag det väldigt ofta, och oftast när jag var speedad, men jag har bättrat mig. Lite, i alla fall. Man kan ju alltid göra bättre.

Nu ska jag vrida nacken av Mischa...


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: