Att-göra-lista.

2012-01-09 @ 12:28:10
Dagen att-göra-lista (uppdateras):

  • Laga matlådor - CHECK
  • Städa med allt vad det innebär tillsammans med boendestödet - CHECK
  • Ringa TIPS och be om min terapeuts mailadress -CHECK
  • Fylla i försäkringskassepapper
  • Få besök av vänner - CHECK
  • Skriva en recension på Prozac, min generations tröst av Elizabeth Wurtzel - CHECK
  • Måla på mitt senaste projekt
  • Läsa ur Anorexia - a stranger in the family av Katie Metcalfe - CHECK
  • Inte glömma att vara mindfull - SEMI-CHECK

 

Soundtrack: Synthpop i en salig blandning

 

Bara att börja antar jag.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: marielle

... och inte glömma att du är värdefull <3

2012-01-10 @ 14:44:57
URL: http://ellieloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: