Upp och hoppa igen.

2012-12-10 @ 10:29:30
 
 
Fick bilderna från fotografen idag. De var väldigt fina, han är duktig.
 
Idag har jag boendestöd, men vill helst krypa upp i ett hörn och gömma mig. Det verkar vara veckans tema. Jag är arg och ledsen men så stryker Mary bort en hårslinga ur ansiktet och det känns lite bättre. Hon vet att jag behöver reagera. Hon förstår.
 
Det är dags att börja leva normalt igen. Boendestödet kommer och vi ska plocka, dammsuga, laga mat och så vidare. Jag borde gå till OKQ8 och köpa mjölk och sånt. Hitta styrkan för fan, Sara.
 
Huvudet spinner iväg och jag minns fast jag inte vill eller orkar.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Styrka till dig!

2012-12-11 @ 13:51:05
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: