Kroppslös.

2012-12-12 @ 14:17:55

Nothing seems real
I`m starting to feel
Lost in the haze of a dream

And as I draw near
The scene becomes clear
Like watching my life on a screen
 
 

Jag är en docka. jag vrider på huvudet, vinklar armen. Känner inte igen min kropp. Vill inte ha min kropp med dess minnen. En kropp är en kropp. Jag är en fri själ. Jag kan glömma kroppen och bara vara jag.
 
Mardrömmar hela natten igen, trots en tämligen extrem extramedicinering. Jag tror att det är en blandning mellan tillvänjning till medicinerna och att jag faktiskt är helt jävla skräckslagen.
 
Jag ska ju vara den där tjejen som ler sådär äkta, som på bilden. Jag vet att jag egentligen ÄR hon, att jag är jag, jag påminner mig om att jag bär ett bagage och att jag är trygg här och nu. Just i detta nu är jag trygg.
 
 

I just can`t help myself
I`m feeling like I`m going out of my head
Tears my soul into two
I`m not the one I thought I always knew
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: