Distress.

2012-12-22 @ 20:36:57
Jag ska snart ut med Puffen, sedan ska jag krypa i säng med en bok. Jag är rädd för att inte kunna somna, och rädd att jag inte ska kunna vakna när jag borde. Jag har ett tåg att passa samtidigt som jag ska ha med mig allting. Jag är jättedålig på det här med att resa, men som tur är så går det otroligt fort nu när norrtåg finns. Det tar 26 minuter att åka mellan Umeå Östra och Nordmaling, alltså fortare än att ta sig härifrån till Ersboda.

Vill bara att tiden ska gå så att jag får sitta med Marys hand i min. Komma hem, släppa väskorna, ta en dusch, krypa ihop och se Being Human och sedan umgås med mina föräldrar. Det blir fint. Det kommer definitivt att bli fint.
 
Spenderar kvällen med att chatta med Erika och se Futurama. Godnatt sedan.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: