Om Mary.

2012-08-06 @ 18:22:19
Jag har fått frågor om hur det är med Mary och med hennes välsignelse kan jag berätta lite om hur hon har det nu.
 
Vi sökte båda hjälp hos akutpsyk när vi kommit hem från våra äventyr. Det hade tagit hårt på oss och Mary har hamnat i en depression. Hon fick komma in på ettan och har nu en bra rumskompis. Dock dog henens farmor nu under inläggningen vilket Inte hjälpte henne i sin situation. Nu kämpar hon mot sin ångest och försöker skilja på depression och sorg vilket inte är lätt. Idag fick hon höra att de vill skriva ut henne på torsdag, men hon känner sig inte redo. Det är mycket självskadetankar och sådant, många många tårar. Jag tror att jag aldrig sett henne så urgråten med ICA-påsar under ögonen.
 
Om någon undrar något annat kan ni ta kontakt med mig eller varför inte slänga iväg ett sms till Mary? Hon skulle nog uppskatta det.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: