Energi.

2012-04-24 @ 21:42:25
Jag fick ett ryck och fixade skåpen bredvid diskbänken. Nu är mediciner ordnade och skräp kastat. Jag är inte helt nöjd med området under micron, men det tar jag imorgon. Andra saker jag tänkte göra imorgon är att byta i kattlådorna, plocka ut allt från toaletten och skura golvet, städa lite mer i köket, duscha och träffa Torbjörn på TIPS. Utan inbördes ordning. Jag hoppas att jag har kvar den energin jag har idag.

Energi. Jag har egentligen ingen ork på grund av hur förslappad jag faktiskt är, men det var som om vårvinden blåste igång mig ikväll. En liten hypomanisk flinga, för jag gör aldrig någonting städrelaterat spontant i mitt normala tillstånd. Okej, två Imovane ikväll.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: