En enkel ekvation.

2012-04-25 @ 11:17:27
Jag somnade om för att vakna 20 minuter senare. Somna om, en halvtimme senare vaknade jag. Och så vidare, tills jag gav upp. Note to self: Ta Heminevrinet senare på kvällen. Jag har just ringt avdelningen och fick faktiskt prata med doktorn, jag ska ta Theralen till natten för att få sova sammanhängande.

Jag blir lite orolig. Jag gillar att vara speedad, det gör nog alla som är bipolära, men jag vet ju vad som kommer sen liksom. Jag har varit med om dessa svängar förut.

Hur som helst så tänker jag tillåta mig vara glad, men mina handlingar tänker jag styra så att det inte blir för mycket.

Ekvationen är så enkel. Äta, sova, bajsa. Då har man alla förutsättningar att må bra.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: