God morgon.

2011-09-13 @ 11:20:22



Min morgon brukar börja såhär:

Jag vaknar av mig själv eller av väckarklockan. Jag vänder på mig, drar ett djupt andetag och undrar hur jag mår idag. Lika fort som jag börjar röra mig lite så kommer Mischa, Alvin och Tala upp i sängen, sätter sig på min obefintliga midja och min höft och börjar kurra så högt att det inte går att somna om. Sedan kommer Puffen, skuttar upp i sängen och vill helst slicka en i ansiktet. När jag vill sova mer så brukar jag låtsas vara död så att de går sin väg, men i överlag är det ett väldigt trevligt sätt att vakna på.

Idag har jag terapi, sedan ska jag hälsa på Mary


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda

Låter mysigt att vakna så:) Jag vill också skaffa husdjur! Kram

2011-09-13 @ 13:13:00
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: Jane l COCONUT

Du fick till eyelinern jävligt bra! :)

2011-09-18 @ 18:46:52
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: