Damn damn damn.

2011-10-17 @ 12:55:57
Jag har legat i sängen och blivit boxad av ångesten i magen tills det gjort fysiskt ont. Undrar om jag fått några blåmärken? Allt jag vet är att jag inte riktigt pallar verkligheten just nu och att det är därför som overkligheten träder in.

Så jag ligger där, sover inte, solen skiner in och jag är ensam men det här är ändå mellan mig och ångesten. Jag måste ta emot smällarna och det gör att jag inte tar mig ur sängen.

Ett samtal till I-M. Bara angående min ApoDos som kommer när vi är i Stockholm. Hon fixade så att jag kan hämta den tidigare. En sak mindre att oroa sig för. Varför slutar det inte boxas?

Jag kan ta benso tills det slutar, men jag blir ju trött och jag är redan trött. Jag tycker inte om att vara trött. Ändå tog jag en tablett, satte en fot i taget på golvet. Satt ett tag. Djuren rusar runt runt och jagar varandra. Jag slår på musik för att jag ska komma igång, dags för lunch. Utan mat = ingen energi. Kan jag få godkänt i matte B nu?

Väntar på mitt boendestöd. Jag behöver verkligen just stödet idag.

Avril - I wish you were here spelas på MTV och jag känner att den är riktad rakt mot mig. Malin, alla galna upptåg, all kärlek. Jag saknar dig. Jag behöver dig.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: