Mardrömmar.

2011-11-19 @ 13:10:31
Jag drömde om äckliga saker, illamående och spyor inatt. Fy sjutton.

Idag har jag massor av saker att hugga in på. Det gick inte så bra igår, jag låg mest och gosade med en plastpåse för att jag inbillade mig att jag var sjuk. Och sjuk kanske man kan säga att jag var, jag hade så stark ångest att den tog över allt.

Jag ska passa på att städa idag, vardagsrummet och hallen är helt okej men toaletten och sovrummet är krigszoner just nu. Jag ska bara kolla klart på Mother Earth Tour DVD:n...

Dagarna känns tryggare, när det är ljust. Jag hatar mörkret och det här är bara början.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Y,

Själv hatar jag också mörkret. Jag har egentligen inte så mycket emot att det är kallt ute, men just mörkret är jobbigt :(

2011-11-19 @ 17:15:45
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: mary

jag drömde typ att hela min familj var döda. ett tag var jag själv död, kunde inte komma åt folk men jag kunde välja att bli levande igen. det var creepy. men fick begrava massa nära å kära :(

2011-11-19 @ 18:26:58
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: