Post-Greyscale.

2011-05-01 @ 14:13:05

Sminkad och klar igår.

 

 

Jag älskar Club Greyscale. Det är ganska tomt om synthklubbar i Umeå, så samma folk brukar alltid dyka upp i olika underliga och snygga kreationer varje gång Greyscale har klubbkväll. Det är aldrig så skönt att vara ute på krogen som när man kan dansa loss till bra synth och träffa goa och glada människor i olika skruder, uniformer, korsetter, smink och så vidare..

 

Det var i det stora hela en lyckad kväll. Bilder kommer, så snart som Agnes har vaknat och kan visa hur man för över bilderna till datorn.

 

Jag sprang på en tjej som frågade om jag ville bli fotad, och jag sa direkt JA. Det kändes kul att vara värd att slösa lite tid och minne i kameran. När bilderna som fotades av henne igår kommer upp på hemsidan så kommer jag posta den/dem här.

 

Vi har sovit länge och jag anar att det blir en tidig kväll också. Det tar på att svänga sina lurviga, och för andra utom jag (buhu) att använda ölhävararmen till max.

 

 

Agnes och jag!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: