Ut med det gamla...

2011-03-09 @ 17:53:19

Chilling. Bokstavligen.

 

Jag rensar. Mental, spirituellt och rent fysiskt. Igår kom min nya soffa och jag sa farväl till mig gräsliga blommiga med alla dåliga minnen. Den nya soffan är gigantisk och jag fullkomligen älskar den! Den är liksom en egen ö i vardagsrummet. Så lycklig, en soffa! En REJÄL soffa!


Jag hade tänkt att hjälpa till med att skruva ihop den, men pappa och mamma bad mig på ett inte så snällt sätt att göra oss alla en tjänst genom att duscha. Min tanke var att det inte var någon idé att duscha innan vi fått ihop soffan men mina föräldrar fixade det.

Efter en dusch och mycket skratt (löjliga familjen) så åkte mina föräldrar hem, medan jag och Mary kröp upp i den nya soffan och såg Death Proof.

Ny start. Jag dör och ska uppstår likt en fenix. Nya prylar, rensar luften med rökelser, har mina egna ritualer för att stänga ute det negativa, rensar bland mina relationer och entrar en ny era. Jag är en ny person med nya synsätt.


And I ain't ever going back
Tro crucify myself
Every day.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Plupp

Haha skön bild där! Och pepp pepp pepp på en rensning, på alla plan!

2011-03-09 @ 19:38:18
URL: http://fialicious.blogg.se/
Postat av: Maria~

ah har hört om det men vet inte om det funkar...

Nej det vågar jag inte :( och det lär va jätte dyrt!

2011-03-10 @ 09:48:52
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: