23 going on 24.

2011-03-29 @ 19:09:02
Jag åkte med mamma till hem-hemmet igår. Vi firade min födelsedag som infaller i morgon, men det var bekvämast att fira den igår. Så tårta, presenter och sällskap! Det var riktigt mysigt att komma hem igen, samtidigt som att det känns konstigt. Mamma och pappa har gjort om så mycket att jag knappt känner igen mig själv. Någon gång måste de ju städa ut oss ungar och leva sina egna liv, jag är yngst och blir 24.

Något som upptagit all min tid från igår morse är min ryggvärk. Jag har inte haft såhär ont på väldigt länge, det var nog över ett år sedan! Det är definitivt en nerv som sitter i kläm, för det gör ont från svanken och strålar ut längs utsidan på mitt högra ben och ner i foten. Usch!

Nu är jag hemma igen. Alltså hemma hos mig, katterna, Mary. Min stackars sötnos är sjuk och ynklig, så jag får försöka ta hand om henne. Jag är allmänt trött, jag har bytt från Flunitrazepam till Stilnoct igen och första nätterna var jobbiga. Nu verkar dock Stilnocten fungera igen. Ibland får jag "kurer" på någon månad med starkare sömnmedicin för att jag sovit dåligt och/eller är hypomanisk. Jag tycker att det fungerar väldigt bra, förutom de nätterna då kroppen måste ställa om sig.

Men det är ljust ute! Klockan är mycket och det är ljust! Jag älskar det! Jag vågar nästan andas ut, tro att jag klarat vintern. Allt har varit annorlunda, oftast på ett bra sätt, så kanske kan jag lyckas ta mig ur den onda cykeln jag befunnit mig i i flera år.

Mary är det absolut mest avgörande. Kärlek kan inte göra mig frisk, men det gör att man kan komma ganska så jävla nära! Hon är en fantastisk person och oerhört snygg, hihi. Och hon är MIN! Jag är det levande exemplet på "plötsligt händer det". Jajjemen.

Det ska planeras födelsedagar och fest och besök. Först och främst ska vi båda fylla år, sedan får vi börja skissa på festligtheter. Håll till godo, du kanske blir bjuden ;)

Tillägg: AJ, HELVETES JÄVLA SKITRYGG!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: