Flytt: Dag 2.

2011-07-26 @ 13:02:29
Jag är så TRÖTT och det är så FEL tillfälle att vara det. Vi håller på att packa ihop och flytta Mary och jag vill vara så effektiv som möjligt. Trist att jag inte kan bestämma över det, mer än att se till att jag ätit, sovit och tagit mina mediciner.

Imorgon blir nog mest intensiv eftersom det ska flyttas möbler. Puh. Vi får göra vårt bästa helt enkelt.

Jag har hjärtklappning och det är väldigt jobbigt. Fy bubblan. Det kan inte vara nyttigt.

Jag längtar så väldigt mycket efter vår get-away-semester nästa vecka. Vi behöver inte göra ett skit, ha ett helt hus för oss själva och bara kunna slappa. Gudarna ska veta att vi har förtjänat det.

Lyssnar på Within Temptation. BARA Within Temptation, typ. Ser på musik-DVD:er. Jösses, jag ser verkligen fram emot konserten i höst. Nu har vi sparat ihop en summa till resan och det kommer bli underbart. Träffa vänner i Stockholm, shoppa, konsert.

Nu: Lunch.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Zandra

Within temptation är super bra :)

2011-07-26 @ 14:16:31
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: