Julhelg, sovhelg.

2011-12-25 @ 14:52:55
Själva grejjen med julafton är att den alltid är sig lik. Den här julen var inte mer annorlunda än någon annan, riktigt trevlig. Det är ganska vilsamt.

Innan gästerna kom så slumrade jag framför TV:n, jag var enormt trött. Jag hade varit uppe hyfsat tidigt eftersom min bror kom hem på julaftonsmorgon. Klart årets bästa julklapp! Har jag tur så träffar jag honom tre gånger per år.

Julen fortsätter, ikväll ska moster bjuda oss på middag. Det är mat överallt, mat och ljus och skratt och lite bråk.

Längtar till den 28:e när Mary kommer, samt Åkes flickvän Teresa. Det blir fullt hus, men jag vet att det kommer bli kul.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag har vaknat vid 7.30-8.00 flera mornar i rad nu. sjukt irriterande, sovmorgon för fan!

kommer säkert sova för länge imorrn när jag ska på vågen haha

2011-12-25 @ 20:22:32
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: