Train of thought.

2010-09-10 @ 21:48:00

På tåget.

 

 

Jag har obsessat hela natten och dagen om den förbaskade tågresan hem till Nordmaling. Funderat på om jag klarar det, och funderat på om jag klarar att vara hemma.

 

 

 

Saari på tåget. Thank god for music.

 

 

Men på tåget kunde jag slappna av, trots att de fick signalfel och fick stanna och släcka ner hela tåget, starta om. Det var barnfamiljer som tyckte att "nu har vi ju fredagsmys", ungarna var inte så jobbiga och hur som helst hade jag ju musiken i öronen.

 

Nu är jag hemma, mamma hämtade mig på stationen. Det är faktiskt skönt att vara här och jag blir kvar här till på måndag. Jag är bara så väldigt, otroligt, fruktansvärt trött. Det blev mycket dålig sömn under natten som var. Så nu ska jag tagga ner och vila.

 

Imorgon blir det Andy Warhol-utställning! PEPP!

 

 

 

Jag avslutar med en bild på mitt nya fina rosetthalsband!



PS. Låst blogg.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Systeri

...remember you're just an empty cage girl if you kill the bird...



- tori amos

crucify

2010-09-10 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: