Inför nästa videoblogg...

2010-09-30 @ 20:44:36

Videoblogg in progress.

 

 

Jag har för ett tag sedan spelat in när jag sminkar mig, och tänkte göra en sorts videoblogg av det. Jag har laddat ner Windows movie maker och försöker sätta ihop ett klipp. Bara speeda på det och lägga in lite musik. SÅ, vi får helt enkelt se hur det artar sig, för jag känner inte till programmet än. Men förhoppningsvis får ni se Saaris makeup in progress.

 

För övrigt så är mitt hår färgat nu. Imorgon kommer bilder!

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag och moviemaker har en hatkärlek tillvarandra :P ett mycket komplicerat förhållande haha

2010-09-30 @ 22:32:21
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: