Everyday glamour.

2010-09-01 @ 16:20:20

Dagens Saari.

 

 

... Och inatt svängde det. Speed som fan, inre stress, längtan, avsky, kärlek, tankar. Jag tänkte på Alex, på Malin, på Sandra, på Ida, på Emma, på mamma, på vad jag skulle äta till lunch, på hur många cigg jag rökt idag, på att det finns så mycket idéer till skrivprojekt att jag fick tvinga mig att inte gå upp, starta datorn och skriva. Istället gick jag upp och tog en halv Xanor.

 

Det här med Flunitrazepam är underligt, vissa kvällar slår det till ordentligt medan jag andra kvällar ligger sömnlös. Men jag har i alla fall sovit tillräckligt, tycker jag. Jag känner mig utvilad. Och ja, nu känner jag mig lite speedad igen. Det är något fel på min hjärna!

 

Med lite hjälp på vägen, en knuff i rätt riktning, så har jag nu städat hela lägenheten. Även om det är lite stök kvar så är de flesta utrymmen utrymda och rena, jag har med andakt dragit fram extrasängen som låg under min säng och blir alldeles pirrig, imorgon natt kommer Alex att sova där. Herregud!

 

Jag ska göra en videoblogg sen, jag ska på begäran visa hur jag bor, hur min lägenhet ser ut. Håll utkik, ni som är nyfikna!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Nopp, jag är för frisk för att vara sjuk ;_;

2010-09-01 @ 16:37:31
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Didi Darko

Åh vad fin du är på bilden!

2010-09-01 @ 19:00:17
URL: http://akindofmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: