På gång!

2010-10-02 @ 15:59:32

Hello!

 

 

Massor av grubblerier inatt. Som alltid, men inatt var det lite allvarligare. Ändå somnade jag och sov länge, det behövdes verkligen.

 

Jag måste säga att Circadin verkligen har underlättat för sömnen. Om den underlättar för mina vinterdepressioner återstår att se.

 

Ikväll är det party! Inflyttningsfest hos Jäjk som flyttat in alldeles i närheten. Jag ska ta med mig Mary som jag längtar efter att träffa, jag trivs i hennes sällskap. Pladder eller tyst, det är ändå skönt. Jag tror att det bara är Jäjk och Mary som jag känner på den där festen.

 

Skjuter grubblerierna åt sidan och ska ha roligt ikväll.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: hannele

jag var nästan glad över att circadin inte fungerade på mig, då de inte ingår i högkostnadsskyddet (å andra sidan tar pojken min två varje kväll så). Men vad bra att dem fungerar bra på dig:)

2010-10-02 @ 21:12:16
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/
Postat av: Fia

vilken fin bild på dig, härlig färg på håret kram

2010-10-03 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: