Såhär sjunger man en duett!

2010-11-13 @ 12:09:46
Idol igår och vad hände egentligen? Elin är inte den bästa sångerskan/artisten, men absolut inte den sämsta. Min pappa tyckte att Olle valt en dålig låt (The Rasmus första hit) men jag förklarade att låten var bra, det var bara Olle som slaktade den totalt. Andreas är en dryg typ som visserligen kan sjunga men han gör sina uppträdanden så tråkiga och valde fel låtar. De enda som gjorde helt rätt var Linnea och Jay. De framförde sina låtar fantastiskt bra och jag dog lite inombords när det visade sig att Linnea hängde löst.

De sjöng även duetter och den enda duett som jag egentligen tyckte var riktigt bra var den med Linnea och Jay. De var de enda som utnyttjade låten och sjöng en duett som man ska - med stämmor. Så om du missade Idol, eller såg och gillade det du hörde eller inte bryr dig ett skit om idol, lyssna på den här duetten:



 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Mina

Gillar inte alls IDOL men denna duett var bra! =)

2010-11-13 @ 12:43:34
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: Maria~

Älskar hur dem sjöng låten!:D

Håller med Finns folk som är kvar som är sämre än Elin>_<

och ja, olle slaktade in the shadows totaltD:

2010-11-15 @ 11:45:01
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: