I dig är jag trygg.

2010-11-28 @ 21:41:54

I could stay awake just to hear you breathin'
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Where every moment spent with you is a moment I treasure

 

 

Igår somnade du med din arm runt mig, jag med min hand på din. Jag kunde inte sova, för jag log för mig själv när jag hörde dig sakta somna in för kvällen. Jag vet inte hur länge jag låg där, tankar virvlande i mitt huvud. Jag kände mig så lycklig just då, just i den stunden.

 

Jag känner mig lycklig ganska ofta, numera.

 

I allt kaos med vad som händer på mitt boende, trots att Carro och hennes död tränger sig in i alla tankar, så är mina känslor för dig så starka att de slår ut allt. Det gör mig fascinerad, jag visste inte att jag kunde känna på det här viset. Det känns farligt och alldeles underbart.

 

Jag låg där och lyssnade på dina andetag länge, det är så jag vill ha det hela tiden. Mitt hjärta är sprängfyllt av kärlek för dig. Du har fått mig på fall totalt, bara genom att vara du. Bara genom att du är så underbar.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Mina

Kärlek kan verkligen göra under för en trasig människa! Har varit tillsammans med min pojkvän i över tre år nu men varje natt vill jag ligga så tätt intill honom, omsluten av hans armar. Det känns så tryggt!

2010-11-28 @ 23:27:57
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: mary

åååh men ååh. så känner jag med ju! <3

2010-11-29 @ 08:45:20
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: mary

Har läst det här inlägget typ fem gånger nu och jag blir lika lycklig varje gång. DU gör mej så lycklig, du får mej att se ett ljus i mörkret.

2010-11-29 @ 20:06:42
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: