En dag att minnas.

2010-11-06 @ 21:21:54

Tände ett ljus för Johanna och Ella.

 

 

Jag tycker mycket om allhelgonahelgen. Den är andaktsfull och fin. En dag att minnas de som lämnat oss. Idag har jag och min familj och några släktingar varit ner på kyrkogården för att besöka de döda, sedan åkte vi förbi till farmor och hon verkade pigg i knoppen men trött i kroppen. Stackars farmor, hon som vill så mycket men som inte kan på grund av att kroppen strejkar!

 

Jag är väldigt trött, men det är nog mycket på grund av järnbristen. Jag ser fram emot att sova, helt enkelt. Idag har jag försökt vara social men jag är inte lika vässad som förut. Det är skönt att vara hemma i alla fall, fast mitt hjärta är kluvet för jag vill vara hos Mary också.

 

Min mobil är ur funktion. Så skriv på facebook, helgon eller msn eller liknande om du vill ha tag i mig!

 

Jag har öppnat en ny (pappers)dagbok med blanka sidor. Sedan min hypomani i somras har jag skrivit någonting varje dag och det hjälper mig med att komma ihåg saker bättre. Jag älskar att blogga, jag har mycket att säga och mycket att bearbeta som passar bra för bloggning, men det allra innersta som jag skriver enbart för mig är väldigt viktigt för mig. Den enda jag läst i min dagbok för har varit Malin.

 

Men jag kan säga att min dagbok har blivit ganska mycket gladare, av förklarliga skäl :)

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jaa, gaalet. Crazy in looove <3

2010-11-07 @ 19:41:38
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: