Till er som kommenterar!

2010-05-06 @ 18:10:01
Jag måste bara säga att det är underbart att få respons från er som läser min blogg, det känns som att det jag skriver ändå har någon betydelse när jag får kommentarer från er. Alla kommentarer är väldigt välkomna och uppskattade (positiva som negativa som neutrala), men jag känner mig lite mindre ensam och lite varm i bröstet när jag får kommentarer från kända och men oftast för mig okända människor som känner igen sig. Samtidigt får det mig att tänka på hur skruvad värld vi lever i när andra berättar att de likt mig ofta blir blåslagna av verklighetens hårda kanter.

Tack för all värme ni ger.

Videoblogg coming up soon!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Håller med, världen måste vara bra skruvad för att det ska finnas fler än en själv som känner och tänker så här.

Då undrar jag genast, om det finns fler än mig så borde det väl också finnas en rimlig förklaring till varför. Varför är det vissa som mår så här dåligt utan en uppenbar anledning??

Jag kommer nog få vänta med svar på det... ;)



Ha det bra

Kram

2010-05-06 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: