Ett löfte om att jag ska försöka.

2010-05-31 @ 11:39:15
Jag lovar härmed att jag ska försöka skriva lite mer positivt än vad jag gjort tidigare. Så jag säger ledsen sötnos, om du är en såndär som läser bloggar för att vältra dig i andras misär. Och för er andra så ska jag lova att jag försöker skriva om lite roligare saker. Jag lovar mig själv att försöka ha roligt nu, med reservarion för att jag kommer misslyckas helt.

Det är vackert ute. Igår gick jag ut på natten och satte mig i gungorna vid katolska kyrkan. Värden var så vacker i det ljuset. Jag önskar att den överröstade [              ].

Jättetrött Saari på en gunga.

Är det så jag ska göra för att skriva positivt? Lägga in blanksteg för att undvika det svåraste? Men det är sant, natten VAR vacker.


Ta sats och... sqweeee!



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

åh, jag vill gunga med dig mitt i natten även om du är trött, ledsen och har det jobbigt.

Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Ja verkligen :D

2010-05-31 @ 15:41:21
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Vinter

Jag måste säga att jag tycker att din blogg redan är rätt positiv. Du skriver om saker som gör dig glad, du lägger ut fina bilder.

Även om du skriver att du har jobbigt tycker jag inte att du skriver om det på ett negativt sätt. Du kämpar och du vet (och skriver om) vad du vill uppnå, vart du vill komma.



Ditt löfte blir därmed inte så svårt att uppfylla enligt mig.

2010-06-01 @ 17:27:10
URL: http://vinterrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: