Bloggsvar!

2010-05-05 @ 17:52:03
Fyller på med lite fler bloggsvar!


saaris frågesida




Mattias i söndags:
My Beloved....
Gillar du VNV Nation?

Kram från vnv på Viska. =)
profilbild
... Grant me wings that I might fly
My restless soul is longing
No pain remains, no feeling
Eternity awaits...

Jag ÄLSKAR VNV Nation! :D Kram på dig!
i söndags:
Har du släktingar som har psykproblem?
Det har jag. �?r tacksam o nöjd med svaren på mina tidigare frågor.
Undrar hur man gör om man vill kommentera dina bilder eller det du har skrivit?
Kram Saara.
profilbild
Jag har inga släktingar som har problem som liknar mina. Ingen i min närmaste släkt har en allvarlig psykisk störning, och till exempel behövt äta mediciner eller vara inlagd, men det finns några som mått tillfälligt dåligt och sökt hjälp.

Om du vill kommentera det jag skrivit och bilderna så finns det en länk där det står "Kommentera" längst ner i varje inlägg.

Kram! :)
alexandresen i söndags:
vrf är du inte medlem i shedo? för det är jag.
profilbild
Jag har bara inte kommit till skott än, så att säga. Jag tycker att det är en fantastiskt bra förening.
Alexandresen i lördags:
känner du till föreningen SHEDO?
profilbild
Ja, det gör jag! Jag har en länk till SHEDO från min blogg, men är inte medlem ännu.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

msn?

2010-05-05 @ 18:14:49
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: