Bilder från Kulturnatta!

2010-05-23 @ 17:55:22

Kvällen började för min del med Death Maze i Döbelns park. Vokalisten growlade som en hel karl!

 

 

Maria och jag gick och lyssnade på poeten Solja Krapu.

 

 

I väntan på något annat spännande, typ Rongedal, satte vi oss i Rådhusparken och blåste såpbubblor.

 

 

Vi träffade på Hjalmar och Maria hade skavsår av sina snygga skor.

 

 

Rongedal lirade fram mot kvällen och höjdpunkterna var Personal Jesus, Tainted Love och Life on Mars (där alla i publiken sjöng med). De överraskade mig med att vara så bra! Dessutom är de ganska sexiga, dontcha think?

 

 

Efter det var det dags för den alternativa modevisningen som vad totalt fab! Här är Cynism Design.

 

 

Naucler Design bjöd på massor av latex!

 

Träffade Klara som gått ner massvis i vikt. Det var ett kärt återseende!

 

 

Mia, Jimmie och Hjalle hängde vid scenen efter modevisningen!

 

 

Sötnosarna Evis och Dott fick jag kramas med också!

 

Sedan vad jag trött och drog hem, och det var slutet på min Kulturnatta 2010!



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Nu har jag rensat lite! Ska försöka ta bort lite till så går det kanske

2010-05-23 @ 18:29:16
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: