Pulp Fiction.

2010-06-11 @ 18:01:23

Pop!

 

 

Sömnen har blivit totalt uppfuckad igen. Jag kan inte somna, ligger i sängen och efter ett tag så går sömnmedicinen ur kroppen och jag måste tillslut gå upp och ta extra. Jag försöker ändå att inte stiga upp alldeles för sent, vilket resulterar i att jag på grund av sömnbrist kan somna var som helst på eftermiddagarna.

 

Jag skulle egentligen träffa min läkare idag, men han fick ett akutfall att ha hand om. Han får helt enkelt ringa och boka en ny tid med mig för jag behöver träffa honom. Jag måste fråga om jag kan få mediciner för fyra veckor när jag ska ut och segla, och så undrar jag vad jag ska göra om jag blir sjösjuk - jag kanske spyr upp medicinerna. Jag måste också fråga om det är okej att jag tar en Nitrazepam de nätter då jag inte kan sova, när Stilnocten gått ur kroppen eller om jag ska göra på något annat sätt.

 

Jag försöker knyta ihop säcken till en bra sommar, en sommar långt bort från psyket. Fixa alla detaljer så att jag aldrig ska behöva ringa någon. Tillbringa sommaren med mina nakna fötter plaskandes i vattnet. Slå rekord i antal böcker jag hinner läsa ut på de tre veckor som vi är ute och seglar. Sådana saker.

 

Förutsatt att min hjärna slutar spöka för mig.

 

Just nu är Maria och handlar godis, vi ska se Pulp Fiction när hon kommer tillbaka och det är faktiskt lite pinsamt att erkänna att ingen av oss sett den tidigare. ingen av oss har varit så sugna på att se den, men jag känner att nu MÅSTE vi göra det.

 

Det blir nog ingen utgång ikväll. Det är trist, men jag är trött och Maria är trött. Å andra sidan kanske man skulle piggna till av hög musik och lite dans... Det var så länge sedan jag gick ut och jag älskar verkligen att gå ut och dansa. Sist jag var ute var i september. Dessutom är det en chans att knyta nya kontakter. Även om det inte blir ikväll, så vill jag gå ut inom den närmsta tiden. Jag behöver det verkligen!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Olivia

HEJ HEMSKT MYCKET HEJHEJ!

Kan vi ses i sommar? Och Delta AKTIVT i psyksjukfri semester, typ sådär "mindfullt gemensamt"?

Jag saknar dig. Det skulle vara sinnessjukt kul att gå ut & dansa... Jag har ett nytt svar på "alltså, är du emo med dina ärr?"-frågan & dess varianter! Perfekt för sommarkrog-Umeå. Det krävs dock två för att skapa trovärdighet kring historien... Enarmad knivpirat, sneaky backstab-försök. Hah.



Det går förresten att kontakta mig via sms, nowadays. Du är så fin.

2010-06-16 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: