Längtansfull!

2010-06-16 @ 13:41:27

Förväntansfull Saari!

 

Ojoj, nu närmar det sig.

 

Spelar Alice in Videoland på högsta möjliga volym och peppar, pepp pepp pepp! Jag är nervös, jag är förväntansfull, jag är längtansfull. Nu ska jag bädda Alex säng och sedan ska jag fara och handla mat till oss. Ikväll kommer hon och jag vet knappt vad jag ska göra av mig själv!

 

Det är svårt att inte stressa iväg. Och när jag stressar så öppnar jag fönster för demoner, så jag ska försöka ta allt i lugn takt. Inga demoner ska få förstöra någonting nu. Nej, absolut inte.

 

Jag ska krama henne, hålla om henne, kyssa henne på kinden och stryka henne över pannan. Jag ska visa att det finns trygga platser här i världen. Kärlek är en trygg plats. Oh, life.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: