Jag är så glad nu!

2010-06-15 @ 22:16:17
Har pratat med Alex ikväll. Hon kommer! Jag kan inte sluta le! Om allt går bra så sitter vi i min soffa och ser Cry Baby vid den här tiden imorgon. Can't fucking wait! Jag vet inte hur vi ska hinna allt jag vill göra. Men mest av allt vill jag bara ta det lugnt och mysa med min älskade vän!

Är nervös och glad och nojjig och allt på en gång. Förestället mig hur det ska kännas när jag ser henne stiga av bussen och våra sökande blickar möter varandra.

Har haft otroliga socker-cravings idag, det gick så långt att jag sökte igenom frysen efter kakor eller någonting innan jag skärpte mig och drack ett glas fil istället. Men när jag får finbesök så ska jag släppa lite på reglerna - varför inte? Det är ju för fan fest!

Nu har jag duschat och ska med glädje sortera tvätt. U-u-u-underbart!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Pipi

:D

2010-06-16 @ 18:44:34
URL: http://plasticine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: